Με μεγάλη επιτυχία το ενημερωτικό Σεμινάριο με θέμα “Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας”

Το Σωματείο Αρτοποιών Πειραιώς & Νήσων σε συνεργασία με το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά διοργάνωσε, με μεγάλη επιτυχία και αθρόα συμμετοχή, ενημερωτικό Σεμινάριο με θέμα “Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας” στην αίθουσα Συνεδριάσεων του ΒΕΠ την ΤΕΤΑΡΤΗ 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 και ώρα 18.00 – 20.00 το απόγευμα.

Ο Πρόεδρος του ΒΕΠ κ. Γιώργος Παπαμανώλης-Ντόζας ως οικοδεσπότης καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους και στη συνέχεια έδωσε το λόγο στον Πρόεδρο του Σωματείου κ. Δημήτριο Ντούρα, ο οποίος με τη σειρά του, αφού ευχαρίστησε τον Πρόεδρο του ΒΕΠ για τη συνεργασία και την φιλοξενία, απηύθυνε χαιρετισμό στους συναδέλφους – μέλη του Σωματείου που προσήλθαν να παρακολουθήσουν το ενημερωτικό Σεμινάριο :

“Το Σωματείο μας, ένα σύγχρονο και διαρκώς εξελισσόμενο Σωματείο, ενημερώνεται διαρκώς για τα νέα δεδομένα που προκύπτουν και διοργανώνει ενημερωτικά Σεμινάρια με σκοπό πάντα την πλήρη ενημέρωση των μελών του, ώστε να ανταπεξέλθουμε στη σύγχρονη αγορά. Για το λόγο αυτό άλλωστε είμαστε σήμερα εδώ. Από τα μέλη μας ζητάμε ενότητα, εμπιστοσύνη και να συνεχίσετε να μας στηρίζετε με τη συμμετοχή σας στα ενημερωτικά Σεμινάρια που διοργανώνουμε, τα οποία έχουν σκοπό να μας μεταδώσουν γνώση και να μας κάνουν καλύτερους επαγγελματίες”.

Στη συνέχεια η αναλυτική παρουσίαση του νέου πλαισίου εφαρμογής της Ψηφιακής κάρτας έγινε από τον Σύμβουλο Επιχειρήσεων & Επιστημονικό Συνεργάτη του Ομίλου Epsilon Net, κ. Δημήτρη Δημητρόπουλο, ο οποίος με σαφή, παραστατικό και επεξηγηματικό τρόπο ανέφερε τις νέες υποχρεώσεις που προκύπτουν για τις επιχειρήσεις μας από 1 Ιουλίου 2024 με την πλήρη εφαρμογή της Ψηφιακής κάρτας. Αφού ολοκληρώθηκε το Σεμινάριο, ακολούθησε εποικοδομητικός διάλογος και συζητήθηκαν όλες οι απορίες και οι προβληματισμοί που διατυπώθηκαν από τα μέλη στον Σύμβουλο Επιχειρήσεων.

Συνοψίζοντας σε όσα αναφέρθηκαν στο παραπάνω Σεμινάριο, αξίζει να σημειωθούν τα εξής:

– Καλό θα είναι, ακόμη και αν δοθεί νέα παράταση, να μην εξαντλήσουμε όλα τα χρονικά περιθώρια για την έναρξη εφαρμογής της Ψηφιακής κάρτας αλλά να ξεκινήσουμε άμεσα τη χρήση της, ώστε εργοδότες & προσωπικό να την κατανοήσουν και να λύσουν τυχόν προβλήματα έγκαιρα και χωρίς κυρώσεις.

– Είναι πολύ σημαντικό να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή στις συμβάσεις των εργαζομένων, όπου καλό είναι από 1/7/24 να αναφέρεται σε αυτές το ευέλικτο ωράριο και το διάλειμμα των εργαζομένων εκτός ωραρίου εργασίας.

– Ιδιαίτερη προσοχή επίσης πρέπει να δώσουμε στον ορισμό διευθυντικών στελεχών στα διάφορα πόστα εργασίας στην επιχείρησή μας, εφόσον ο αριθμός των εργαζομένων μας το επιτρέπει. Σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 113169 ΦΕΚ 7421/28-12-2023 απόφαση του Υπουργείου Εργασίας επήλθαν κάποιες αλλαγές στην προηγούμενη απόφαση κυρίως όσον αφορά στις μισθολογικές προϋποθέσεις. Συγκεκριμένα, ως διευθυντικά στελέχη (για τα οποία δεν είναι υποχρεωτική η εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας) θεωρούνται όσοι εργαζόμενοι ανήκουν σε κατηγορίες που αναφέρονται στην παραπάνω απόφαση (σελ. 82551) και καλό είναι να γίνει από μας η επιλογή :

Α. α. Ασκούν το διευθυντικό δικαίωμα έναντι λοιπών εργαζομένων της επιχείρησης ή είναι πρόσωπα εξουσιοδοτημένα να λαμβάνουν αποφάσεις αυτόνομα( προστέθηκε τώρα αυτός ο όρος).

Τέλος, σας αναφέρουμε ότι έχουμε δεχθεί προσφορές για τα μέλη μας με σημαντικές εκπτώσεις στην ετήσια συνδρομή από τις εταιρείες πληροφορικής επιχειρησιακού λογισμικού, Epsilon Net (211 500 7000) και Megasoft (210 3416900).

Ωστόσο σας επισημαίνουμε ότι πρωταρχικό μέλημά σας είναι να επικοινωνήσετε άμεσα με τους λογιστές σας, να σας ενημερώσουν αναλυτικά για όλα τα παραπάνω και κυρίως για το πρόγραμμα που χρησιμοποιούν εκείνοι, ώστε αν χρειαστεί να αγοράσετε πρόγραμμα για την Ψηφιακή κάρτα, να μπορεί το πρόγραμμά σας να “συνεργάζεται” με το πρόγραμμα του λογιστή σας.

Μοιραστείτε το!
Share it with Delicius Share it with Mixx Share it with StumbleUpon Share it with Digg Share it with facebook

Αφήστε το σχόλιό σας

* Πλήρες Όνομα, Email, Σχόλιο είναι υποχρεωτικά