Το αμπαλάζ ως εργαλείο μάρκετινγκ

koyti_tarta-003

Η περίοδος των Χριστουγέννων, του Πάσχα καθώς και όλων των εορτών αναδεικνύει τα αρτοποιεία και ζαχαροπλαστεία σε πρωταγωνιστές της γεύσης κυρίως για τα ξεχωριστά παραδοσιακά προϊόντα που μπορούν να μας χαρίσουν, και να πλουτίσουν το τραπέζι μας τις γαστριμαργικά “άσωτες” γιορτινές ημέρες. Το μεγάλο ατού κάθε αρτοποιείου ή ζαχαροπλαστείου ασφαλώς και αποτελούν οι γεύσεις που [...]

0 Αφήστε τα σχόλιά σας »

Πώς να κερδίσουμε νέους και παλιούς πελάτες

H

Η εξυπηρέτηση των πελατών είναι το κλειδί Η σωστή εξυπηρέτηση των πελατών είναι το κλειδί για τη διαφοροποίηση ενός αρτοποιείου μέσα στην αγορά, πέρα βέβαια από την ποιότητα και τη γευστικότητα των προσφερόμενων προϊόντων. Θα μπορούσαμε να εντοπίσουμε επτά σημαντικά βήματα, τα οποία εάν ακολουθηθούν, θα μας οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Η επαφή με τους πελάτες [...]

0 Αφήστε τα σχόλιά σας »

Βιτρίνα, ο “καθρέπτης” του καταστήματος

DSC_0075

Η πολυσύνθετη εικόνα της σύγχρονης αγοράς και τα προβλήματα που αυτή αντιμετωπίζει έχουν αναβαθμίσει το ρόλο που καλείται να παίξει ο παράγοντας διακόσμηση για όλα τα καταστήματα, ανεξαρτήτως του είδους στο οποίο συγκαταλέγονται με βάση τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Δεν αρκεί μόνο το “όνομα”, η φήμη, το μεγάλο πελατολόγιο ή η καλή [...]

0 Αφήστε τα σχόλιά σας »

Τρεις νέες ποικιλίες σιταριού

Champ_de_Ble_2

Μετά τη 15χρονη προσπάθεια του Ινστιτούτου Σιτηρών είναι έτοιμες να διατεθούν στο εμπόριο Και το όνομα αυτών Πίστη, Αγάπη και Ελπίδα. Αν και παραπέμπουν στο εορτολόγιο και σε επωνυμίες θρησκευτικών οργανώσεων και ΜΚΟ πρόκειται για ποικιλίες σκληρού σιταριού. Είναι τρεις ελληνικές ποικιλίες, «καρπός» 15χρονης προσπάθειας ερευνητών του Ινστιτούτου Σιτηρών που εδρεύει στη Θέρμη Θεσσαλονίκης (ανήκει [...]

0 Αφήστε τα σχόλιά σας »

O Φούρνος έχει θέση στο Μέλλον

breads_1

Ο Φούρνος Ο Φούρνος αποτελεί τον πιο ελκυστικό, αρωματικό και γευστικό χώρο σε κάθε γειτονιά, το κατάστημα που όλοι αγαπάνε, εμπιστεύονται και επισκέπτονται σχεδόν σε καθημερινή βάση! Ο «Βιοτεχνικός Φούρνος» από τις πρώτες πρωινές ώρες, που ξεκινάει το ζύμωμα και το φούρνισμα των ψωμιών, μέχρι αργά το βράδυ που παραμένει ανοιχτός, προσφέρει κάθε είδους αρτοποιητικό [...]

0 Αφήστε τα σχόλιά σας »

Γευστικές Τάσεις 2011 – Γλυκά και Σνακ

flavour trends

Διαχρονική Ποιότητα Η ζάχαρη και τα σνακ εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν μια προσιτή πολυτέλεια για τους καταναλωτές σε περιόδους οικονομικής στασιμότητας. Μη σοκολατούχα προϊόντα με πλούσια υφή παρουσίασαν αύξηση από το 2010 ενώ η κατανάλωση σοκολάτας παρέμεινε σε αύξηση. Μη αναμενόμενοι συνδυασμοί Ζαχαρωτά και σνακ σε δύο στρώσεις και συνδυασμός γεύσεων σε μία μόνο μπουκιά κυριαρχούν [...]

0 Αφήστε τα σχόλιά σας »
Σελίδα 2 από 212