Αφιέρωμα στους “φουρναραίους”

panorama

Η Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία Ελλάδος, αποφάσισε φέτος να αφιερώσει την καθιερομένη «Πίτα του Ηπειρώτη» σε ένα από τα σημαντικότερα επαγγέλματα της Ηπειρώτικης αποδημίας διαχρονικά, στους φουρναραίους – αρτοποιούς και αρτεργάτες.

0 Αφήστε τα σχόλιά σας »

Ανοίγει η αγορά δίκοκκου σιταριού

Wheat_P1210892

Με πρωτοβουλία του Δαμιανού Παχόπουλου, στο αγρόκτημα koukos Inn, στον Κούκο Πιερίας, στις 12 Ιαν 2013, πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση καλλιεργητών και πιθανών ενδιαφερομένων για απόκτηση (κατανάλωση ή καλλιέργεια) σπόρων Δίκοκκου Σιταριού (Triticum Dicoccum). Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τις σπαρμένες εκτάσεις στο επισκέψιμο αγρόκτημα Koukos Inn με τις καλλιεργημένες με πιστοποιημένο σπόρο [...]

0 Αφήστε τα σχόλιά σας »

Πρώτα κέικ τυρόγαλου,τώρα αλεύρι σταφυλιού…

IMG_2133

Μπορεί να υπάρχει πρωτοπόρος έρευνα, τεχνολογική καινοτομία και παραγωγική εφαρμογή στην Ελλάδα και μάλιστα σε κρίσιμους τομείς, όπως ο αγροτοδιατροφικός; Μη βιαστείτε να απαντήσετε –ως συνήθως– αρνητικά. Θα σας διαψεύσει η προσπάθεια δημιουργίας νέων ειδών διατροφής, όπως για παράδειγμα ένα νέο είδος αλευριού, το οποίο περιέχει κι ένα ειδικό εκχύλισμα από σταφύλια. Το αποτέλεσμα είναι [...]

0 Αφήστε τα σχόλιά σας »

Το αμπαλάζ ως εργαλείο μάρκετινγκ

koyti_tarta-003

Η περίοδος των Χριστουγέννων, του Πάσχα καθώς και όλων των εορτών αναδεικνύει τα αρτοποιεία και ζαχαροπλαστεία σε πρωταγωνιστές της γεύσης κυρίως για τα ξεχωριστά παραδοσιακά προϊόντα που μπορούν να μας χαρίσουν, και να πλουτίσουν το τραπέζι μας τις γαστριμαργικά “άσωτες” γιορτινές ημέρες. Το μεγάλο ατού κάθε αρτοποιείου ή ζαχαροπλαστείου ασφαλώς και αποτελούν οι γεύσεις που [...]

0 Αφήστε τα σχόλιά σας »

Πώς να κερδίσουμε νέους και παλιούς πελάτες

H

Η εξυπηρέτηση των πελατών είναι το κλειδί Η σωστή εξυπηρέτηση των πελατών είναι το κλειδί για τη διαφοροποίηση ενός αρτοποιείου μέσα στην αγορά, πέρα βέβαια από την ποιότητα και τη γευστικότητα των προσφερόμενων προϊόντων. Θα μπορούσαμε να εντοπίσουμε επτά σημαντικά βήματα, τα οποία εάν ακολουθηθούν, θα μας οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Η επαφή με τους πελάτες [...]

0 Αφήστε τα σχόλιά σας »

Βιτρίνα, ο “καθρέπτης” του καταστήματος

DSC_0075

Η πολυσύνθετη εικόνα της σύγχρονης αγοράς και τα προβλήματα που αυτή αντιμετωπίζει έχουν αναβαθμίσει το ρόλο που καλείται να παίξει ο παράγοντας διακόσμηση για όλα τα καταστήματα, ανεξαρτήτως του είδους στο οποίο συγκαταλέγονται με βάση τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Δεν αρκεί μόνο το “όνομα”, η φήμη, το μεγάλο πελατολόγιο ή η καλή [...]

0 Αφήστε τα σχόλιά σας »
Σελίδα 1 από 212