Το παγωτό και η θέση του στην ελληνική αγορά

 

 

Το παγωτό έχει τη δική του θέση στην ελληνική αγορά. Το παγωτό θυμίζει καλοκαίρι, παραπέμπει στην ανεμελιά των ζεστών ημερών του χρόνου, είναι ένα προϊόν που οι Έλληνες αγαπούν και οι τουρίστες τιμούν δεόντως όταν επισκέπτονται τη χώρα μας. Οι επαγγελματίες του χώρου τροφίμων είναι σημαντικό να γνωρίζουν τα μέσα που υπάρχουν προκειμένου να παρασκευάσουν, να προμηθευτούν και να συντηρήσουν το δημοφιλές αυτό γλύκισμα.

Η επιλογή ενός επαγγελματία να ενσωματώσει το παγωτό στα προϊόντα του αυξάνει τις πιθανότητες να πολλαπλασιαστεί η πελατεία του καθώς πρόκειται για κάτι που έχει φανατικούς όλων των ηλικιών.
Το παγωτό είναι «κράχτης». Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι οι βιτρίνες με τα παγωτά αλλά και οι μηχανές που παράγουν το λεγόμενο «μαλακό παγωτό» (soft ice-cream) βρίσκονται σε περίοπτη θέση μέσα στα καταστήματα αφού αποδεδειγμένα τραβούν το μάτι του πελάτη.

Ποιότητα και αξιοπιστία

Η επιτυχία ενός παγωτού έγκειται στην ποιότητά του. Βασικό υλικό είναι το γάλα το οποίο πρέπει να είναι φρέσκο αφού προσδίδει στη γεύση, έχει διατροφική αξία, τα παιδιά το λατρεύουν και οι γονείς το εμπιστεύονται. Είτε επιλέξει κανείς να επενδύσει στην τεχνογνωσία και τον εξοπλισμό που απαιτείται προκειμένου να δημιουργήσει τις δικές του γεύσεις, είτε προτιμήσει να προμηθευτεί το έτοιμο παγωτό από κάποιο πιστοποιημένο εργαστήριο, αυτό που οφείλει να προσέξει είναι η ποιότητα και η ασφάλεια του καταναλωτή. Ειδικότερα, εξαιτίας του ότι προωθείται και σε παιδιά.

Τεχνικός εξοπλισμός και προμήθεια παγωτού

Οι εταιρείες εξοπλισμού διαθέτουν πλέον μια ευρεία γκάμα προτάσεων και έτσι ο εκάστοτε επαγγελματίας μπορεί να βρει αυτό που ζητά και ανταποκρίνεται στις ανάγκες του. Πριν την τοποθέτηση παγωτού, καλό είναι να προηγηθεί μια λεπτομερής έρευνα αγοράς για την εύρεση του σωστού προμηθευτή αλλά και το after sales service που εγγυάται. Σε αυτό το τεύχος υπάρχει εκτενές ρεπορτάζ με πολυμηχανήματα, καταψύκτες και βιτρίνες που θα σας βοηθήσουν να συντηρήσετε με τον καλύτερο τρόπο αλλά και να αναδείξετε το παγωτό σας. Επίσης θα βρείτε γευστικές προτάσεις για παγωτό για να είστε μέσα στις νέες τάσεις και να διεγείρετε τους γευστικούς κάλυκες των πελατών σας.

Έξυπνη προώθηση

Ένα παγωτό από μόνο του μπορεί να πουλήσει. Ένα παγωτό όμως με «αξεσουάρ» μπορεί να πουλήσει ακόμα περισσότερο. Και όταν λέμε αξεσουάρ εννοούμε από τα πρωτότυπα κυπελάκια και τα κουταλάκια μέχρι και τις βιτρίνες που κάνουν τη διαφορά. Σημαντικό είναι να υπάρχει και η ποικιλία προκειμένου ο καταναλωτής να νιώθει την ασφάλεια ότι μπορεί να ικανοποιήσει τα γούστα του και να επιλέξει μεταξύ πολλών γεύσεων.

Εάν πάλι η γκάμα δεν είναι τόσο μεγάλη επιλέξτε να πλασάρετε το παγωτό σας με τα «τριγύρω». Ένα παγωτό σοκολάτα μπορεί να δοθεί ως έχει αλλά μπορεί να συνοδευτεί και με άλλα υλικά τα οποία θα κάνουν τη διαφορά.

Ξηροί καρποί, τρούφα, σιρόπι, φρούτα, χωνάκια διαφόρων ειδών είναι μόνο μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους μια συμβατική γεύση μπορεί να γίνει… αντισυμβατική!

Μοιραστείτε το!
Share it with Delicius Share it with Mixx Share it with StumbleUpon Share it with Digg Share it with facebook

Αφήστε το σχόλιό σας

* Πλήρες Όνομα, Email, Σχόλιο είναι υποχρεωτικά