Παγωτό, ο «έρως των λαρύγγων»

«Ο θερμότερος έρως των λαρύγγων είναι τα παγωτά, αφειδώς καταναλισκώμενα, και συχνά προκαλούντα διλημματικούς ρεμβασμούς προτιμήσεως μεταξύ ξανθής κρέμας, ροδαλής φράγολας, και μελαγχροινής σοκολάτας, ο έρως των λαρύγγων…».

Αυτό έγραφε το 1883 ο ποιητής Κωστής Παλαμάς, προσπαθώντας να αποδώσει την ηδονή που μπορεί κάποιος να αντλήσει από ένα παγωτό.

Σοκολάτα, βανίλια, φράουλα… Ότι και να επιλέξει κανείς μεταξύ αυτών αλλά και πολλών άλλων, το σίγουρο είναι ότι θα κάνει ένα ανάλαφρο και απολαυστικό ταξίδι στο σύμπαν της γεύσης και της απόλαυσης και σίγουρα θα κόψει εισιτήριο για να γυρίσει εκεί ξανά και ξανά.

 

Το παγωτό ως «κράχτης»

Η επιλογή ενός επαγγελματία να ενσωματώσει το παγωτό στα προϊόντα του αυξάνει τις πιθανότητες να πολλαπλασιαστεί η πελατεία του καθώς πρόκειται για ένα γλύκισμα το οποίο έχει φανατικούς όλων των ηλικιών.

Το παγωτό είναι «κράχτης». Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι οι βιτρίνες με τα παγωτά αλλά και οι μηχανές που παράγουν το λεγόμενο «μαλακό παγωτό» (soft ice-cream) βρίσκονται σε περίοπτη θέση μέσα στα καταστήματα αφού αποδεδειγμένα τραβούν το μάτι του πελάτη.

 

Ποικιλία να υπάρχει

Αφού ξεπεραστεί ο ύφαλος της ποιότητας ο επαγγελματίας θα πρέπει να παρέχει στον πελάτη και ποσότητα. Και σε αυτή την περίπτωση εννοούμε την ποικιλία. Οι προτιμήσεις διαφέρουν άρα ο καταναλωτής θα πρέπει να νιώθει την ασφάλεια ότι μπορεί να ικανοποιήσει τα γούστα του και να επιλέξει από μια ευρεία γκάμα γεύσεων.

Ωστόσο η ποικιλία δεν είναι πανάκεια. Πλέον το παγωτό μπορεί να πλασαριστεί με ποικίλους τρόπους. Ένα παγωτό σοκολάτα μπορεί να δοθεί ως έχει αλλά μπορεί να συνοδευτεί και με άλλα υλικά τα οποία θα κάνουν τη διαφορά. Ξηροί καρποί, τρούφα, σιρόπι, φρούτα, χωνάκια διαφόρων ειδών είναι μόνο μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους μια συμβατική γεύση μπορεί να γίνει… αντισυμβατική!

 

Ποιότητα και αξιοπιστία

Η επιτυχία ενός παγωτού έγκειται στην ποιότητά του. Βασικό υλικό είναι το γάλα το οποίο πρέπει να φρέσκο αφού προσδίδει στη γεύση, έχει διατροφική αξία, τα παιδιά το λατρεύουν και οι γονείς το εμπιστεύονται.

Είτε επιλέξει κανείς να επενδύσει στην τεχνογνωσία και τον εξοπλισμό που απαιτείται προκειμένου να δημιουργήσει τις δικές του γεύσεις είτε προτιμήσει να προμηθευτεί το έτοιμο παγωτό από κάποιο πιστοποιημένο εργαστήριο, αυτό που οφείλει να προσέξει είναι η ποιότητα και η ασφάλεια του καταναλωτή. Ειδικότερα και εξαιτίας του ότι προωθείται και σε παιδιά.

Αυτό που σίγουρα παίζει πρωταρχικό ρόλο είναι ο επιχειρηματίας να είναι πλήρως ενημερωμένος για το παγωτό που πουλά.

 

Προώθηση

Ένα παγωτό από μόνο του μπορεί να πουλήσει. Ένα παγωτό όμως με «αξεσουάρ» μπορεί να πουλήσει ακόμα περισσότερο. Και όταν λέμε αξεσουάρ εννοούμε από τα πρωτότυπα κυπελάκια και τα κουταλάκια μέχρι και τις βιτρίνες που κάνουν τη διαφορά. Ο σύγχρονος σχεδιασμός και η εξελιγμένη τεχνολογία μπορεί να αποδώσουν καρπούς αφού εξασφαλίζουν αποτελεσματικότερη συντήρηση αλλά και καλύτερη προβολή των προϊόντων.

 

Εξοπλισμός

Οι εταιρείες εξοπλισμού διαθέτουν πλέον μια ευρεία γκάμα προτάσεων και έτσι ο εκάστοτε επαγγελματίας μπορεί να βρει αυτό που ζητά και ανταποκρίνεται στις ανάγκες του. Πριν την τοποθέτηση παγωτού, καλό είναι να προηγηθεί μια λεπτομερής έρευνα αγοράς για την εύρεση του σωστού προμηθευτή αλλά και το after sales service που εγγυάται.

 

Επικοινωνήστε το παγωτό σας χωρίς κόστος

Χρησιμοποιήστε τα social media: Η δυναμική των social media είναι κάτι που μπορεί να αξιοποιηθεί χωρίς οικονομικό κόστος και με μεγάλο όφελος για τη διάδοση του νέου σας προϊόντος.

Κάντε το παγωτό σας… του δρόμου: Δειγματίστε τις νέες γεύσεις του παγωτού σας έξω στο δρόμο. Εξοπλιστείτε με κουταλάκια και σκεύη μιας χρήσης και μοιράστε δωρεάν δείγματα. Ζητείστε τη γνώμη όσων δοκιμάζουν.

Δώστε στον πελάτη το πάνω χέρι: Ο πελάτης δεν θέλει απλά να διαλέξει ένα από τα προϊόντα που του προτείνετε αλλά να συμμετέχει και ο ίδιος στη δημιουργία του. Η διαδικασία επιλογής ενός παγωτού γίνεται ένα παιχνίδι που λατρεύουν μικροί και μεγάλοι.

Δείξτε το κοινωνικό σας πρόσωπο: Οι εποχές που διανύουμε είναι δύσκολες και το να βοηθάει κανείς τον καταναλωτή να αποκτά προϊόντα σε χαμηλές τιμές ή δωρεάν μόνο καλό μπορεί να κάνει σε μια επιχείρηση. Επίσης μπορείτε να καθιερώσετε ημέρες προσφορών, όπου π.χ κάθε χωνάκι παγωτού θα προσφέρεται σε τιμές κόστους.

 

Το παγωτό έχει τη δική του θέση στην ελληνική αγορά. Το παγωτό θυμίζει καλοκαίρι, παραπέμπει στην ανεμελιά των ζεστών ημερών του χρόνου, είναι ένα προϊόν που οι Έλληνες αγαπούν και οι τουρίστες τιμούν δεόντως όταν επισκέπτονται τη χώρα μας.

Μοιραστείτε το!
Share it with Delicius Share it with Mixx Share it with StumbleUpon Share it with Digg Share it with facebook

Αφήστε το σχόλιό σας

* Πλήρες Όνομα, Email, Σχόλιο είναι υποχρεωτικά